Oldalunk sütiket használ a felhasználói élmény fokozása érdekében! Adatvédelmi nyilatkozat itt olvasható!
Menü

Gyakori Kérdések

Milyen kiszállítási módokkal tudom megkapni a rendelésem?
A rendelési folyamatnál ki tudod választani a GLS-sel történő házhozszállítást, Foxpost csomagautomatába történő szállítást és személyes átvételt is Budapesti irodánkban.


Hogy tudom kiválasztani, hogy melyik Foxpost automatánál szeretném a rendelésemet átvenni?
A rendelési folyamatnál amint kiválasztod a Foxpost automatába történő szállítást, a rendszer ki fogja dobni, hogy hol vannak az automaták, ott tudod kiválasztani, hogy hol szeretnéd átvenni. Az automatákat itt is megtalálod: https://www.foxpost.hu/csomagautomatak

Mennyibe kerül a kiszállítás?
15.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás házhozszállítással és automatába történő szállítással is ingyenes. 15.000 Ft alatti rendelésnél a GLS házhozszállítás 1500 Ft, a Foxpost csomagautomatába történő szállítás 899 Ft, a személyes átvétel ingyenes. Az utánvételnek minden esetben 299 Ft-os díja van.

Milyen fizetési módokkal tudok fizetni?

GLS házhozszállítás és Foxpost automatába történő szállítás esetén előre utalással, Barion bankkártyás fizetéssel és utánvéttel is tudsz fizetni. Személyes átvétel esetén előre utalással, Barion bankkártyás fizetéssel, vagy irodánkban, személyesen készpénzzel tudsz fizetni. Irodánkban nincs lehetőség bankkártyás fizetésre.

Mennyi idő mire megkapom a rendelésem?

Általában 2-4 munkanap, mire hozzád kerül a rendelésed. Átmeneti készlethiány miatt előfordulhat hosszabb szállítási idő. Ha a rendelésed sürgős és 2 munkanapon belül nem kapsz szállítási visszaigazolást, érdemes felhívnod ügyfélszolgálatunkat, akik készségesen segítenek és pontosan meg tudják mondani, hogy mikorra lesz nálad a csomagod. Ügyfélszolgálat: +36205939922

Ha már futárhoz került a rendelésem, mennyi idő mire megkapom?
A GLS futárszolgálat legtöbb esetben már másnap kiszállítja rendelésed, de emailben és SMS-ben kapsz a kézbesítés reggelén értesítést a kiszállítás 3 órás időablakáról. Foxtpost csomagautomatába történt rendelés esetén 1-2 munkanap, mire átveheted a csomagod.

Mit tehetek, ha módosítani szeretném a rendelésem?
Ha még nem kaptál visszaigazolást a csomag feladásáról, emailben (iroda@izesmix.hu) vagy telefonon (+36205939922) vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik segítenek a módosításban.


Barionon keresztül, bankkártyával szerettem volna fizetni, de technikai okok miatt nem sikerült. Mi a teendő?
Ilyenkor át tudod utalni a végösszeget bankszámla számunkra, vagy kérheted a rendelésed utánvétellel is.
Az utaláshoz szükséges adataink:
Ízesmix Kft.
Bankszámla szám: 10104105-26442100-01004006 (Budapest Bank)

Ha nem találtad meg a kérdésedre a választ, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot az elérhetőségeinken!

Keresés